П`ятниця, 16.11.2018, 20:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Бугаївський ліцей Ізюмської районної ради Харківської області"


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Аналіз навчально-методичної роботи

Аналіз результатів методичної роботи з педагогічними працівниками Бугаївського НВК у 2017/2018 навчальному році

Аналіз

результатів методичної роботи

з педагогічними працівниками Бугаївського НВК

у 2017/2018 навчальному році

 

Протягом 2017/2018 навчального року внутрішньошкільна методична робота з педагогічними працівниками  у Бугаївському НВК здійснювалася відповідно до ст.ст.37, 38, 39, 41, 42 Закону України «Про загальну середню освіту», Державних стандартів початкової, базової та повної загальної освіти, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, наказу відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації від 04.09.2017 року № 275 «Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами району в 20172018 навчальному році», наказу по Бугаївському НВК від 05.09.2017 № 218 «Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками в Бугаївському НВК у 2017/2018 навчальному році», Плану роботи Бугаївського НВК на 2017/2018 навчальний рік, з метою забезпечення якісного організаційного та науково-методичного супроводу освітнього процесу в 2017/2018 навчальному році та у зв’язку із запровадженням Концепції нової української школи, поетапного введення нової структури загальної середньої освіти в Україні, подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення результативності всіх форм методичної роботи та якості навчання та згідно з пріоритетами діяльності методичної служби НВК:

- науково-методичний та організаційний супровід практичного впровадження компетентнісного підходу в навчання та оцінювання навчальних досягнень школярів, оновлених навчальних програм для 5-9-х та 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти; - - продовження реалізації науково-методичного проекту «Підвищення ефективності професійного самовдосконалення педагогічних працівників у міжкурсовий (міжатестаційний) період»; освітнього проекту «Удосконалення змісту освітніх програм курсів підвищення кваліфікації»; освітнього проекту «Підвищення компетентності вчителів щодо підготовки учнів до розв’язування тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання»; освітнього проекту «Підвищення якості підготовки учнів Харківської області до Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів»; пілотного навчально-методичного проекту «Підвищення професійної компетентності вчителів інформатики щодо алгоритмізації та програмування»; науково-методичного проекту «Підвищення ефективності професійної майстерності (управлінської діяльності) керівників загальноосвітніх навчальних закладів у міжкурсовий (міжатестаційний) період»; освітнього проекту «Модернізація початкової освіти»; освітнього проекту «Виховний простір Харківщини»;

- активне упровадження регіональних освітніх проектів: «Наукові обрії Харківщини»; «Освітньо-екологічний центр «Екологічна освіта майбутнього»; «Моніторинг якості освіти в умовах модернізації освітнього простору»; «Модернізація освітнього простору Харківської області в умовах децентралізації».

Внутрішкільна методична робота була спрямована на реалізацію єдиної педагогічної теми: «Підвищення якості освіти, становлення моральності учнів через створення природовідповідного, здоров’язберігаючого та здоров’яформуючого освітнього простору» та єдиної методичної проблеми: «Формування професійної мобільності педагогічних працівників закладу як чинник створення інноваційного освітнього простору Нової української школи в умовах модернізації змісту та методики дошкільної та шкільної освіти» (науково-теоретичний етап (1-й рік)), була організована робота педагогічного колективу над методичною підпроблемною темою на 2017/2018 навчальний рік: «Методичне та психолого-педагогічне забезпечення творення інноваційного освітнього простору Нової української школи», продовжувалось здійснення інноваційної діяльності - робота над темою «Школа ноосферної єдності та гармонійного розвитку», над впровадженням технології проведення уроків за біоадекватною методикою.

              Протягом 2017/2018 навчального року методична робота спрямовувалась на виконання таких завдань:

- забезпечення реалізації оновленого Базового компоненту дошкільної освіти через виконання Програм виховання і навчання дітей від 2-х до 7-ми років «Дитина» та «Впевнений старт»;

- забезпечення переходу основної школи на новий зміст навчання, впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти;

- забезпечення модернізації змісту та методики шкільної освіти на засадах компетентнісного підходу, створення інноваційного освітнього простору Нової української школи;

- сприяння формуванню та удосконаленню фахової компетентності, поглиблення методичних знань педагогічних працівників;

- підвищення якості освіти, становлення моральності учнів через створення природовідповідного, здоров’язберігаючого та здоров’яформуючого освітнього простору;

- вивчення і використання у практиці досягнень психолого–педагогічної науки і передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів;

- навчання і виховання учнів через природовідповідну (ноосферну) освіту і екологічну безпеку;

- вивчення і аналіз навчальних планів і програм, підручників, нормативних документів, методичних рекомендацій і їх творче застосування;

- вивчення і аналіз стану викладання рівня знань, умінь, практичних навичок учнів і їх вихованості, вияв труднощів у засвоєнні ними програмового матеріалу;

- надання практичної допомоги учителям у вирішенні актуальних проблем навчання і виховання учнів, підвищення їх професійної майстерності, психолого–педагогічної підготовки, оволодіння сучасною методикою викладання і методами виховання.

Педагогічний колектив нараховує 33 педагога: 20 вчителів, 1 практичний психолог, 10 вихователів, 1 інструктор з фізичного виховання, 1 музичний керівник. З них 25 чол. мають вищу освіту, 8 чол. – неповну вищу. Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» мають 6 педагогічних працівників, «спеціаліст першої категорії» – 7 педагогічних працівників, «спеціаліст другої категорії» – 7 педагогічних працівників, «спеціаліст» – 5 педагогічних працівників, 11 тарифний розряд – 5 педагогічних працівників, 10 тарифний розряд – 3 педагогічні працівники. 4 педагоги мають педагогічне звання «вчитель-методист», 3 – «старший вчитель», 1 – «вихователь-методист».

Протягом 2017/2018 навчального року вирішувалися завдання щодо впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти у 9 класі, вчителями вивчалися, обговорювалися й аналізувалися нові підручники і програми, творчо впроваджувалися в освітній процес, відбувалась підготовка до впровадження нового Державного стандарту в 10 класі у 2018/2019 навчальному році, до запровадження Концепції нової української школи, поетапного введення нової структури загальної середньої освіти в Україні з 1 вересня 2018 року. Вчитель початкових класів Павленко Н.П., вчитель англійської мови в початкових класах Червенко А.А. та заступник директора з навчальної роботи Дикань А.В. пройшли онлайн-курс для вчителів початкової школи та курси підвищення кваліфікації з підготовки педагогів для роботи в умовах Нової української школи. Навчання учнів 1 класу здійснюється на базі шкільного приміщення НВК, було забезпечено оптимальні умови для адаптації шестирічок до навчання.

              Вчителі початкової, основної та старшої школи опрацювали нормативні документи щодо особливостей організації та здійснення освітнього процесу у 1-4, 5-11 класах; продовжували опрацьовувати нормативні документи, навчальні програми з профільного навчання, методику особистісно–орієнтованого, інтерактивного навчання, діяльнісного та компетентнісного  підходу до організації навчання учнів.

              Більшість педагогічних працівників школи забезпечують відповідальний та творчий підхід до виконання навчальних планів та програм, високий та достатній науково-методичні рівні освітньої діяльності, сприяють реалізації освітніх інновацій, формуванню ключових предметних компетенцій учнів, забезпечують компетентнісний підхід як засіб підвищення ефективності і якості уроку, приділяють увагу формуванню власної дидактичної компетентності як чинника створення інноваційного освітнього простору Нової української школи в умовах модернізації змісту та методики дошкільної та шкільної освіти.

В НВК діють 7 МО: вихователів дошкільного підрозділу (керівник - Кохан О.В.), вчителів початкових класів (керівник – Минюк Н.М.), вчителів філологічного циклу (керівник – Малахова Л.О.), вчителів суспільно-природничого циклу (керівник – Дикань А.В.), вчителів фізико-математичного циклу (керівник – Козоброд Н.С.), вчителів фізкультурно-оздоровчого та художньо-естетичного циклу (керівник – Теницький К.В.), класних керівників (керівник – Щербак Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи).

              МО вихователів дошкільного підрозділу працює над проблемним питанням «Формуємо зв’язне українське мовлення, використовуючи різні види діяльності дітей», над підвищенням рівня поінформованості педагогів щодо використання різних інноваційних технологій для успішної реалізації завдань з розвитку мовлення дошкільників, розширенням та уточненням теоретичних знань із зазначеної теми та над реалізацією завдань методичної роботи: реалізація оновленого Базового компоненту дошкільної освіти через виконання Програм виховання і навчання дітей від 2-х до 7-ми років «Дитина» та «Впевнений старт»; забезпечення фізичного, психічного соціального  розвитку дітей раннього віку (від 1 до 3 років), їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище; патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку; трудове виховання в процесі організованої й самостійної  предметно-практичної діяльності дітей; забезпечення наступності в реалізації завдань духовного, патріотичного, трудового виховання між дошкільною і початковою ланками освіти; створення умов для навчання педагогічних працівників сучасним інформаційним технологіям, широкого використання комп'ютерних та інформаційних технологій у навчально-виховному процесі; продовження формування системи роботи щодо становлення моніторингу якості дошкільної освіти та створення розвивального життєвого простору.

              Роботу шкільного методичного кабінету та методичної ради НВК було організовано за планом, проводилися інструктивно-методичні наради, відбувалося ознайомлення з нормативними документами, матеріалами педагогічної преси, розглядалися питання щодо організації та проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень учнів у 2018 році, проводилася робота з молодим спеціалістом: школа становлення молодого вчителя та робота наставника (Снісаренко С.О. – Малахова Л.О.).

               Протягом 2017/2018 навчального року педагогічні працівники школи були активними учасниками роботи РМО, семінарів та районних методичних заходів – взяли участь у 9-ти засіданнях РМО, 2-х районних семінарах-практикумах, 2-х обласних семінарах на базі КВНЗ ХАНО.

На базі Бугаївського НВК вже 5-й рік поспіль діють «опорні школи»: з англійської мови (керівник Малахова Л.О.), з історії (керівник Дикань А.В.), з фізичної культури (керівник Теницький К.В.).

15.03.2018 року на базі відділу освіти відбувся практичний семінар вчителів фізики ЗЗСО Ізюмського району за темою: «Проблемні ситуації на уроках фізики та астрономії». Учасники заходу ознайомилися з досвідом роботи вчителя фізики Бугаївського НВК Магди Андрія Геннадійовича, переглянули відео-урок з фізики у 9 класі на тему «Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння». Відео-урок було оцінено на достатньому науково-методичному рівні та відзначено, що дане засідання сприяло фаховому росту вчителів фізики.

НВК з дослідно-експериментального закладу регіонального рівня переведено у розряд закладів, що здійснюють інноваційну діяльність, і отримав статус інноваційного закладу. В плані інноваційної експериментальної діяльності педагогічні працівники закладу – члени творчої групи працюють над темою «Школа ноосферної єдності та гармонійного розвитку», створено власний Інтернет-ресурс – блог творчої групи вчителів Бугаївського НВК з ноосферної освіти «Школа ноосферної єдності та гармонійного розвитку» (https: // noo-osvita.at.ua), через який висвітлюються результати даної роботи.

Протягом 2017/2018 навчального року 14 з 33-х педагогічних працівників НВК поширювали власні методичні знахідки та досвід роботи через особисті освітні Інтернет-ресурси (дошкільний підрозділ – 1, шкільний підрозділ - 13), з них 2 педагогічних працівники мають 2 особисті освітні Інтернет-ресурси, 1 – має 3 освітні Інтернет-ресурси.

              У 2017/2018 навчальному році НВК вперше взяв участь в обласному фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують». Для участі у фестивалі протягом січня-березня 2018 року 2 педагогічні працівники, вчитель англійської мови Малахова Л.О. та вчитель біології та інформатики Корзун Н.М., представили в електронному вигляді описи сутності та досвіду застосування власних інноваційних освітніх технологій, методів, форм та моделей організації освітнього процесу у номінаціях відповідно «Іноземні мови» та «Біологія, екологія». За підсумками участі Корзун Н.М. відзначена Дипломом II ступеня (з 45 балів набрала 40 балів), Малахова Л.О. набрала 29 балів з 45-ти, до Диплома III ступеня не вистачило 2-х балів.

Новою формою поширення педагогічного досвіду працівниками НВК у 2017/2018 навчальному році стала публікація авторських методичних матеріалів на сайтах освітніх порталів. На сайті проекту «ВСЕОСВІТА» (vseosvita.ua) свої авторські методичні розробки розмістили 2 педагогічні працівники: Корзун Н.М., вчитель біології, - 6 матеріалів у розділі «Біологія», отримала 6 Свідоцтв від проекту «ВСЕОСВІТА» про публікацію матеріалів та відзначена Подякою проекту «ВСЕОСВІТА» за внесок у розвиток бібліотеки методичних матеріалів для вчителів; Дикань А.В., заступник директора з навчальної роботи, вчитель історії та правознавства, - 31 матеріал у розділах: «Історія України» - 11, «Всесвітня історія» - 4, «Правознавство» - 4, «Зовнішнє незалежне оцінювання» - 4, «Діловодство» - 7, «Педагогіка» - 1, отримала 31 Свідоцтво від проекту «ВСЕОСВІТА» про публікацію матеріалів, відзначена Подякою проекту «ВСЕОСВІТА» за внесок у розвиток бібліотеки методичних матеріалів для вчителів та Грамотами проекту «ВСЕОСВІТА» - «Грамота за використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі педагога», «Грамота за професіоналізм та високий фаховий рівень методичних розробок, виявлений в рамках проекту «Всеосвіта»», «Грамота за активну участь в роботі, спрямованій на підвищення якості освіти спільно з проектом «Всеосвіта»». На сайті освітнього проекту «На Урок» (naurok.com.ua) свої авторські методичні розробки розмістила Дикань А.В., заступник директора з навчальної роботи, вчитель історії та правознавства, відзначена Подякою освітнього проекту «На Урок» за поповнення бібліотеки проекту «На Урок» авторськими розробками та Грамотами – «Грамота за участь у формуванні освітнього простору бібліотеки розробок», «Грамота за активне поширення власного педагогічного досвіду»; зареєструвалась вчитель початкових класів Павленко Н.П.

Атестація педагогічних працівників в НВК проходить відповідно до оновленого положення «Про атестацію педагогічних працівників» та згідно з перспективним планом-графіком на 5 років.

              Курсова перепідготовка здійснюється відповідно до Перспективного 5-річного плану; план підвищення кваліфікації педагогічних працівників Бугаївського НВК у 2017/2018 навчальному році виконано на 100% та забезпечується виконання перспективного плану-графіка підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, проходження курсів підвищення кваліфікації узгоджується з атестацією педагогічних працівників, педагогічним працівникам призначаються докурсові завдання, заслуховуються творчі звіти за результатами виконання докурсових завдань та проходження курсової перепідготовки. Педагогічні працівники активно долучаються до нової форми підвищення кваліфікації – онлайн-тренінгів, вебінарів, конференцій тощо.

У зв’язку з реорганізацією Бугаївського навчально-виховного комплексу в Бугаївський ліцей та створення освітнього округу з Олександрівською філією, проведення методичної роботи з педагогічними працівниками Бугаївського ліцею у 2018/2019 навчальному році спрямується на реалізацію теоретично-практичного етапу (1-й рік) роботи над методичною проблемою «Формування професійної мобільності педагогічних працівників закладу як чинник створення інноваційного освітнього простору Нової української школи в умовах модернізації змісту та методики дошкільної та шкільної освіти».

Підпроблемним питанням на 2018/2019 навчальний рік визначено: «Створення оптимальних умов для реалізації ефективної системи методичної роботи в освітньому окрузі, методичне та психолого-педагогічне забезпечення творення інноваційного освітнього простору Нової української школи».

Продовжується робота над реалізацією єдиної педагогічної теми Бугаївського ліцею «Підвищення якості освіти, становлення моральності учнів через створення природовідповідного, здоров’язберігаючого та здоров’яформуючого освітнього простору».

               У 2018/2019 навчальному році продовжується робота щодо здійснення інноваційної діяльності -  робота над темою «Школа ноосферної єдності та гармонійного розвитку», над впровадженням технології проведення уроків за біоадекватною методикою.

 

Категорія: Аналіз навчально-методичної роботи | Додав: sania (08.10.2018)
Переглядів: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Контакти
КЗ "Бугаївський ліцей Ізюмської районної ради Харківської області"
Адреса: пл.Центральна,12 с.Бугаївка, Ізюмський район, Харківська область, 64320
Телефон:05743 63-7-80

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz