Проблема розвитку соціальної компетентності та емоційної спрямованості дошкільника на довкілля та самого себе належить до однієї з найважливіших у дитячій психології та педагогіці , тому в дошкільному підрозділі з 18. 04. по вихователі реалізовані літературний проект « Сходинками творчості Василя Сухомлинського».
Базовий компонент дошкільної освіти визначає сучасні вимоги суспільства до «достатнього та необхідного функціонування дитини в соціумі ступеня її фізичного, психічного та соціального розвитку», тобто компетентність у царині внутрішнього, психічного світу тут трактується як уявлення дошкільнят про пізнавальну діяльність, світ почуттів, цілеспрямовану діяльність, освоєння власного «Я».
В.Сухомлинський наголошував : «Ввести дитину в світ людських стосунків - одне з найважливіших завдань виховання».
Звертаючись до спадщини В. Сухомлинського ми знову і знову переконуємося, що його педагогіка йде саме від любові і поваги до дитинства . Як багато тут яскравих дитячих образів, характерів, життєвих ситуацій, що конкретно показують, як вивчати дитячу особистість, як враховувати складність і нерівномірність її розвитку на шляху від малюка до школяра. «Так умійте ж почути, зрозуміти, відчути серцем у тій музиці,яка називається дитинством, насамперед життєрадісні мелодії…»
|