Протягом 2017/2018 навчального року внутрішньошкільна методична робота з педагогічними працівниками у Бугаївському НВК здійснювалася відповідно до ст.ст.37, 38, 39, 41, 42 Закону України «Про загальну середню освіту», Державних стандартів початкової, базової та повної загальної освіти, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, наказу відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації від 04.09.2017 року № 275 «Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами району в 20172018 навчальному році», наказу по Бугаївському НВК від 05.09.2017 № 218 «Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками в Бугаївському НВК у 2017/2018 навчальному році», Плану роботи Бугаївського НВК на 2017/2018 навчальний рік, з метою забезпечення якісного організаційного та науково-методичного супроводу освітнього процесу в 2017/2018 навчальному році та у зв’язку із запровадженням Концепції нової української школи, поетапного введення нової структури загальної середньої освіти в Україні, подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення результативності всіх форм методичної роботи та якості навчання та згідно з пріоритетами діяльності методичної служби НВК:
Протягом 2016/2017 навчального року методична робота з педагогічними працівниками у Бугаївському НВК здійснювалася згідно з ст.ст.37, 38, 39, 41, 42 Закону України «Про загальну середню освіту», ст.ст.38, 85, 86, 98 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Державних стандартів початкової, базової та повної загальної освіти, Національною стратегєю розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, новими Державними стандартами початкової, базової та повної загальної середньої освіти, Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 року №930, (зі змінами, затвердженими наказами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 20.12.2011 року №1473, Міністерства освіти і науки України від 8 серпня 2013 року №1135), Положенням про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, додатком 3 до листа Міністерства освіти і науки України від 07.08.2013 №1/9-533, «Про методичні рекомендації для проведення державної атестації та внутрішкільного контролю навчальних закладів», обласними та районними програмами покращення якості навчання, наказом відділу освіти Ізюмської райдержадміністрації №224 від 02.09.2016 року «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами району в 2016/2017 навчальному році», і спрямовувалася на реалізацію практично-узагальнюючого етапу (3-й рік) роботи над методичною проблемою «Формування та розвиток фахової компетентності педагогічних працівників закладу як чинник модернізації змісту та методики шкільної освіти в умовах упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти» та підпроблемного питання на 2016/2017 навчальний рік «Сприяння формуванню та удосконаленню фахової компетентності, поглиблення методичних знань педагогічних працівників як засіб забезпечення модернізації змісту та методики дошкільної та шкільної освіти» і завдань методичної роботи: забезпечення переходу початкової та основної школи на новий зміст навчання, впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти; забезпечення модернізації змісту та методики шкільної освіти на засадах компетентнісного підходу; сприяння формуванню та удосконаленню фахової компетентності, поглиблення методичних знань педагогічних працівників; вивчення і використання у практиці досягнень психолого–педагогічної науки і передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів; навчання і виховання учнів через природовідповідну (ноосферну) освіту і екологічну безпеку; вивчення і аналіз навчальних планів і програм, підручників, нормативних документів, методичних рекомендацій і їх творче застосування; вивчення і аналіз стану викладання рівня знань, умінь, практичних навичок учнів і їх вихованості, вияв труднощів у засвоєнні ними програмового матеріалу; надання практичної допомоги учителям у вирішенні актуальних проблем навчання і виховання учнів, підвищення їх професійної майстерності, психолого–педагогічної підготовки, оволодіння сучасною методикою викладання і методами виховання. Єдиною педагогічною темою є: «Підвищення якості освіти, становлення моральності учнів через створення природовідповідного, здоров’язберігаючого та здоров’яформуючого освітнього простору»...