групи
|
час проведення занять
|
ПОНЕДІЛОК
|
ВІВТОРОК
|
СЕРЕДА
|
ЧЕТВЕР
|
П”ЯТНИЦЯ
|
І молодша група
|
9.00- 9.15
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація) +Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
|
9.25-9.40
|
Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)+ Сенсорний розвиток
|
Ознайомлення із соціумом
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
Ознайомлення з природним довкіллям
|
Сенсорний розвиток
|
Молодший дошкільний вік
(різновікова група )
|
9.00- 9.15
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування -+ художня література)
|
Ознайомлення із соціумом + Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)
|
Ознайомлення із соціумом
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування -+ художня література
|
Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація) + Ознайомлення з природним довкіллям
|
9.25-9.40
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Логіко-математичний розвиток
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
ІІ- пол.. дня
|
|
|
|
|
|
Молодший дошкільний вік
(середня група )
|
9.00-9.20
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична
|
Логіко-математичний розвиток
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична
|
Логіко- математичний розвиток
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування - звукова
|
9.30-9.50
|
Ознайомлення із соціумом + Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)+
|
Ознайомлення з природним Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)- звукова довкіллям
|
Ознайомлення із соціумом
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування -
|
Ознайомлення із соціумом + Художньо- продуктивна діяльність (художня література)
|
Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)+ +Ознайомлення з природним довкіллям
|
ІІ- пол.. дня
|
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
|
Старший дошкільний вік.
|
9.00-9.25
|
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня літе ратура)- звукова
|
1 + Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)- інтегроване
|
1.Ознайомлення із соціумом
|
1. Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)
|
1.Ознайомлення із соціумом
|
9.35-10.00
|
. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Ознайомлення із соціумом +.
|
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
2. Ознайомлення з природним довкіллям
|
2+ Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)-
|
10.10-10.35
|
Художньо-продуктивна діяльність (художня літе ратура)- інтегроване
|
3. Логіко-математичний розвиток
|
3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)- граматика
|
3. Логіко-математичний розвиток
|
3. Ознайомлення з природним довкіллям
|
ІІ- пол.. дня
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|