групи
|
час проведення занять
|
ПОНЕДІЛОК
|
ВІВТОРОК
|
СЕРЕДА
|
ЧЕТВЕР
|
П”ЯТНИЦЯ
|
СУБОТА
|
Група дітей раннього віку
|
9.00- 9.10
|
1.Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Інтегроване заняття
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) +Сенсорний розвиток
|
1.Здоров’я та фізичний розвиток
|
1.Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Інтегроване заняття
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)+Ознайомлення із соціумом
|
|
9.25-9.35
|
1.Ознайомлення з природним довкіллям
|
|
2.Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)
|
2.Сенсорний розвиток
|
|
|
ІІ- пол.. дня
|
|
|
|
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
|
Різновікова група
|
9.00- 9.15
|
Інтегроване заняття
Ознайомлення із соціумом+ Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Інтегроване заняття
Ознайомлення з природним довкіллям + Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)
|
Інтегроване заняття
Ознайомлення із соціумом
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
|
9.25-9.40
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування -+ художня література
|
Логіко-математичний розвиток
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування -+ художня література
|
|
ІІ- пол.. дня
|
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
|
|
Молодший дошкільний вік
(середня група )
|
9.00-9.20
|
Інтегроване заняття
Ознайомлення із соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування - звукова
|
Інтегроване заняття
Ознайомлення з природним довкіллям +Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)
|
Інтегроване заняття
Ознайомлення із соціумом + Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)- звуков
|
|
9.30-9.50
|
Логіко-математичний розвиток
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична
|
Художньо- продуктивна діяльність (художня література)
|
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична
|
|
ІІ- пол.. дня
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
Гурток «Берегиня»
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
Гурток «Берегиня»
|
|
Старший дошкільний вік.
|
9.00-9.25
|
Інтегроване заняття
Ознайомлення із соціумом + Художньо-продуктивна діяльність (художня літе ратура)
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)-
|
Ознайомлення із соціумом
|
Логіко-математичний розвиток
|
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування –(елементи грамоти)
|
|
9.35-10.00
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Інтегроване заняття
.Логіко-математичний розвиток Ознайомлення з природним довкіллям
|
Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)
|
Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Інтегроване заняття
Ознайомлення з природним довкіллям. Художньо-продуктивна діяльність(малювання, ліплення, аплікація)
|
|
10.10-10.35
|
3+Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)- граматика
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
Ознайомлення із соціумом
|
Здоров’я та фізичний розвиток
|
|