Внутрішньошкільна методична робота педагогічного колективу КЗ "Бугаївський ліцей" у 2018/2019 навчальному році спрямована на реалізацію
єдиної педагогічної теми:
«Підвищення якості освіти, становлення моральності учнів через створення природовідповідного, здоров’язберігаючого та здоров’яформуючого освітнього простору»
та єдиної методичної проблеми:
«Формування професійної мобільності педагогічних працівників закладу як чинник створення інноваційного освітнього простору Нової української школи в умовах модернізації змісту та методики дошкільної та шкільної освіти».
Підпроблемне питання на 2018/2019 навчальний рік:
«Методичне та психолого-педагогічне забезпечення творення інноваційного освітнього простору Нової української школи».
Інноваційна діяльність, яка здійснюється у КЗ "Бугаївський ліцей"
У 2018/2019 навчальному році продовжується робота над темою «Школа ноосферної єдності та гармонійного розвитку», над впровадженням технології проведення уроків за біоадекватною методикою.
Перелік
індивідуальних методичних тем
педагогічних працівників КЗ "Бугаївський ліцей"
на 2018/2019 навчальний рік
№ з/п
|
П.І.Б. вчителя
|
Методична проблема
|
1.
|
Веприцька Н.І.
|
Використання системи ноосферної освіти на уроках біології через упровадження елементів біоадекватної технології навчання
|
2.
|
Дикань А.В.
|
Використання інформаційно-комунікаційних та інтерактивних технологій у викладанні історії, правознавства та етики як засіб формування ключових предметних компетенцій учнів.
|
3.
|
Щербак Н.В.
|
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії, географії та харківщинознавства.
|
4.
|
Малахова Л.О.
|
Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивної дошки «Smart» на уроках англійської мови.
|
5.
|
Снісаренко С.О.
|
Загальні методичні вимоги до уроку української мови та літератури в умовах переходу на нові стандарти освіти.
|
6.
|
Хиленко Л.В.
|
Виховання самостійності учнів на уроках української мови та літератури в процесі підготовки до ЗНО.
|
7.
|
Ярославцева І.В.
|
Використання системи ноосферної освіти на уроках зарубіжної літератури та російської мови через впровадження елементів біоадекватної технології навчання.
|
8.
|
Висоцька С.М.
|
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики.
|
9.
|
Козоброд Н.С.
|
Застосування структурно-логічних схем для активізації розумової активності учнів на уроках математики.
|
10.
|
Магда А.Г.
|
Шляхи реалізації особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання в сучасних умовах.
|
11.
|
Теницький К.В.
|
Фізична культура: Особистісно-орієнтований підхід у навчанні
учнів основам техніки і тактики гри в баскетбол.
Захист Вітчизни: Особистісно-орієнтований підхід навчання учнів
з вогневої підготовки.
|
12.
|
Корзун Н.М.
|
Нестандартні підходи до вивчення інформатики та біології.
|
13.
|
Сотула О.Л.
|
Використання прийомів педагогічної техніки на уроках хімії і основ здоров’я.
|
14.
|
Лещенко О.В.
|
Інформатика, трудове навчання, технології:
Використання ІКТ та ІТ у формуванні технічних компетентностей.
Образотворче мистецтво, мистецтво, художня культура:
Використання ІКТ в розвитку художньо-естетичних цінностей.
|
15.
|
Минюк Н.М.
|
Початкові класи:
Формування у молодших школярів уміння вчитися в умовах психолого-педагогічного комфорту.
Основи здоров’я, фізична культура:
Формування здоров’язберігаючих компетентностей на уроках у початкових класах.
|
16.
|
Павленко Н.П.
|
Початкові класи:
Підвищення продуктивності навчання шляхом впровадження інноваційних технологій навчання в початкових класах.
Основи здоров’я, фізична культура:
Формування здоров’язберігаючих компетентностей на уроках у початкових класах.
|
17.
|
Рибалко Т.І.
|
Початкові класи:
Використання ІКТ на уроках в початкових класах.
Основи здоров’я, фізична культура:
Формування здоров’язберігаючих компетентностей на уроках у початкових класах.
|
18.
|
Ровчак Л.П.
|
Початкові класи:
Розвиток самостійності на уроках в початковій школі як умова особистісного зростання.
Основи здоров’я, фізична культура:
Формування здоров’язберігаючих компетентностей на уроках у початкових класах.
|
19.
|
Скринник В.Й.
|
Початкові класи (трудове навчання):
Використання інтерактивних технологій на уроках в початкових класах.
Музичне мистецтво:
Використання ІКТ в розвитку художньо-естетичних цінностей.
|
20.
|
Воєца М.М.
|
Практичний психолог:
Розвиток уваги у молодших школярів.
Англійська мова:
Врахування психофізичних особливостей учнів початкових класів при навчанні англійської мови.
|
|