Проблема розвитку соціальної компетентності та емоційної спрямованості дошкільника на довкілля та самого себе належить до однієї з найважливіших у дитячій психології та педагогіці , тому в дошкільному підрозділі з 18. 04. по вихователі реалізовані літературний проект « Сходинками творчості Василя Сухомлинського».
Життя - це те, що люди найбільше прагнцть зберегти інайменше бережуть. Лабрюйєр
На важливості вказаного завдання наголошується в Державному стандарті дошкільної освіти, а також у Законі України «Про дошкільну освіту», зокрема: «Дошкільний заклад освіти забезпечує право дитини на охорону здоров 'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного, нешкідливого утримання дітей, раціонального харчування. Здоров’я, його охорона та зміцнення, безпека дітей повинні бути життєвою стратегією, пріоритетом у роботі дошкільного закладу». І це справді так, адже навчити дітей малювати, писати, читати — велика справа, але зберегти життя та здоров’я — це чи не найголовніше завдання.
Визначені Базовим компонентом дошкільної освіти вимоги до обсягу необхідної інформації, життєво необхідних умінь і навичок, системи ціннісних ставлень до світу та самого себе є обов’язковими для виконання всіма учасниками освітнього процесу в дошкільних закладах..
Сучасний заклад освіти являє собою механізм, який об’єднує багато напрямків діяльності. Реалізація усіх напрямкі в діяльності освітніх закладів здійснюється педагогічними працівниками. Чим вище науково-теоретичний і загальнокультурний рівень педагогічного працівника, його професійна майстерність, тим ефективнішим стає навчально-виховний процес та діяльність освітнього закладу.